Thursday, January 3, 2008

TU ai blogat despre zapada astazi?

"Romania sub nameti". Acelasi titlul pe la toate stirile. Destul de ironic, nu sunt iritat de media coverage-ul de care beneficiaza vremea asta. Toti o privesc ca pe o surpriza. Ei na, bine ca sunt numai intelectuali in jurul meu care trebuie sa-mi aminteasca de ninsoare. Multumesc mult geniilor, nimic nu va scapa. O sa-mi opresc si scot creierul in prezenta voastra, pt ca e clar ca nu mai trebuie sa gandesc.

Da da. La voi ma refer. Chiar nu e nevoie sa vedem pozele de pe blogurile voastre, avem si noi ferestre, iesim si noi pe afara, noi nu trebuie sa cerem linkuri ca sa vedem ce se intampla pe afara ( vai cat ma urasc, am facut o referire la bancul ala despre zoso, singurul nostru internet meme).

Am terminat cu bloggerii. Urmeaza jurnalistii. Singurele fiinte mai indignate decat bloggeri. La realitatea se simte o usoara ironie fata de autoritati. E la moda ma. Nu vrei ca atunci cand te uiti linistit la televizor, abia venit de afara, cu o cafea, si vezi cum suna diversi la realitatea, unii smecheri cu 3g-ul, ca sa se planga de autoritati si alte situatii critice care se rezolva sunand la o televiziune sa te plangi la nenea Razvan Dumitrescu. Sigur si Turcescu o sa aiba ceva de zis. Orban e de vina, nu?

Nu am nervi, sunt relaxat chiar. Am inceput sa cant mult mai bine la chitara, datorita schimbarii degetelor folosite la mana cu pana. degetul mare + bamf finger FTW.

P.S : New Year Resolution : sa imi iau permis de conducere, card de credit(sau de debit :-?), si un xbox360 cu xbox live subscription. Paypal o sa devina prietenul meu.

No comments: