Tuesday, November 27, 2007

C.N. Lazar does it again

In fiecare marti, la ora 11.30(GMT +2) in sala de festivitati vor avea loc intalniri cu fosti lazaristi care au ajuns oameni de succes.
Azi l-am avut ca invitat pe Dl. H.R Patapievici. Da. EL.




Imi place sa cred despre dansul ca este unul din singurii intelectuali din romania, alaturi de Liiceanu si alti cativa. Insa Lazarul nu a putut sa se abtina sa nu il coboare la un nivel mult inferior. Vina partial apartine si dansului, in mare parte pt ca a incercat sa fie "down" cu noi. Adica sa ne vorbeasca nu ca un om de stiinta, filozof, scriitor etc, ci ca un fost elev(ce paradox, a picat examenul de admitere in lazar si a invatat in scoala centrala). Ceea ce nu e rau neaparat, desi preferam sa-si tina amintirile legate de fanteziile sale sexuale cu diferite colege pt dumnealui. Abia spre sfarsit a mai zis ceva despre societatea actuala, despre defectele capitalismului si altele, cu care trebuie sa zic ca nu sunt de acord. A zice ca(virgula) capitalismul nu este natural, ci doar o inventie mi se pare o mare prostie. Si a zice ca dauneaza societatii e si mai rau. Nu am chef sa dezvolt si sa argumentez pt ca ma abat de la subiect.
Ah da, la sfarsit i-au dat un tricou personalizat care sa marcheze venirea dansului. In comparatie cu asta, ideea cu ghivecele pnl-iste mi se pare geniala.
Sunt chiar curios ce alte personalitati vor mai invita cei care au organizat asta. : \


P.S : I want a camera. M-am saturat de w800.

No comments: