Sunday, November 25, 2007

Top 10 albums of 2007

Lunch break's over. Printre referendumuri, ghivece pnl-iste, actrite pld-iste, bloggeri beti(ar trebui sa se faca si o serie de filme "bloggers gone wild") am reusit si eu in sfarsit sa imi adun gandurile si sa fac un top cu cele mai bune albume din 2007 (wooohooo!! applaud goddammit!!)
Atentie, prin "albume" ma refer la albumele metalcore, hardcore, post-hardcore, alternative, progressive (adica ce imi place mie ^^ ).


10. From Autumn To Ashes - Holding A Wolf By The Ears

Cel mai bun album al lor de pana acum. 'nuff said.

9. Catherine - The Naturals


Cine stie primul album al lor stie si ce transformari a suferit sunetul trupei. Sincer, singurul lucru rau la acest album este ca suna ffffff comercial. In rest e mult mai bun decat de Rumour Has It Astaroth Has Stolen Your Eyes. Riff-uri mai inteligente, breakdown-urile la fel. Vocalul nou suna cam whiney, but hey, it still kicks other lame-ass metalcore bands' asses.

8. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet

Au dat lovitura cu acest album. Totul este perfect, de la versuri pana la riff-uri si clape. Acesta este un concept album, si mai exact este despre trairile interioare ale adolescentilor in general, si pot sa zic ca nu m-am idenificat mai bine cu albumul asta decat cu albumele lui ken andrews( implicit failure, year of the rabbit, si albumul solo care-i tot in top pe aici). Au redefinit psihedelicul cu asta.

7. Fightstar - One Day Son This Will All Be Yours

Cel mai bun al lor de pana acum. Nu pot sa incep sa descriu in detaliu, insa pe scurt s-au maturizat foarte mult cu acest album.

6. The Bled - The Silent Treatment

Daca pana acum toate albumele au fost cele mai bune ale trupelor respective, trebuie sa recunosc ca cel de fata nici nu se compara cu Pass The Flask si Found In The Flood. Insa nu e un album slab. E inca the bled, chiar daca au adoptat un sound mai dissonant si mai agresiv. Trebuie sa-l ascutati ca sa va convingeti singuri.

5. Between The Buried And Me - Colors



Mai este necesar vreun comentariu?

4. Thrice - The Alchemy Index : Vols. I & II - Fire & Water

Another concept album. Imi aduce aminte de Vheissu, si e foarte bine asa, pt ca a fost unul din cele mai bune ale lor. Asteptam vols. III & IV - Earth & Air.

3. The Dillinger Escape Plan - Ire Works

Al doilea post al meu contine un review al acestui album. Read it. Ca sa nu mai povestesc iar despre album ^_^ .

2. Ken Andrews - Secrets Of The Lost Satellite

Cel mai asteptat album( pt mine). In sfarsit si-a luat inima-n dinti si a facut primul album solo. Si ce album. Dpdv al productiei, este perfect. Se simt influentele Year of the rabbit, Failure si On, dar pana la urma el a fost in spatele acelor trupe. Trebuie sa ascultati, va rog intrati pe myspace-ul lui. E ceva nemaiauzit. Abia astept viitoarele lui proiecte.

1. August Burns Red - Messengers

Surprinsi? Si eu am fost, cand am ascultat pt prima oara Truth Of A Liar, primul track. Thrill Seeker a fost pt mine unul din cele mai bune albume metalcore ever. Pana am dat de Messengers. La ora actuala nu exista trupa care sa cante mai bine live (trupe metalcore)
si sa produca melodii mai inteligente si mai bune. Nu-mi pasa ce o sa zica metalhezii si marii connoisseuri care o sa-mi dea in cap ca nu se compara cu metallica si dream theater si nu stiu ce . Aveti dreptate, nu se compara. Sunt mai buni.



P.S : Erau foarte multe trupe care nu au fost mentionate, dar asta e. Mult prea multe albume au fost lansate anul asta, si eu le-am mentionat pe cele care meritau sa fie mentionate.

2 comments:

o oarecare said...

apreciez,admir si aplaud postul asta. :)
bravo

Anonymous said...

jeez.. nu-mi vine sa cred. eu lasand comment.. dar in fond depravarea nu e un lucru chiar atat de rau:P si bineinteles ca e un comment despre mine si nu despre blog!