Wednesday, November 21, 2007

Mnooooooooooooooooope

Nu. Ador articolele care incep cu acest cuvant. Nu va faceti griji, nu e un mesaj emo redactat intr-un moment de rascruce(diarrhea & no toilet paper or disabled myspace profile) sau in urma unei epifanii sau nu stiu ce ii impinge pe aia sa umple blog-ul de poezii( : / ) si povesti imo . Sunt doar plictisit, nu mai am chef sa scriu de referendum si alegerile pt parlamentul european sau ce se mai intampla cu astia in alte tari (:|. In acest moment nu ma intereseaza nimic altceva in afara de chitara mea ( inca mai vreau sa reusesc sa cant intro-ul de la between the buried and me - alaska). Si povestirile si detaliile neinteresante care pot veni de aici deja mi-au uscat gura.
Probabil o sa mai updatez pe aici, poate chiar pun si un blogroll( god i hope so) si bannerul ala BrainTv.
Pana atunci puteti sa continuati sa faceti ceea ce sper eu ca faceti: reclamaaaaaa .

3 comments:

MeTzGeR said...

Dear Geo,

I am writing to you ...eeh ce pula mea...frate , Lasa CHITARA,NU TE FUTI CU EA ffs ! si ,da,blogul tau are infulente sub-mediteraneene de emo o.O ... in rest,multa bafta...Hitler For President !

OfCourseNot said...

Deci vedeti de ce fel de cititori am parte? gosh. internet connections should have an IQ perequisite :\

OfCourseNot said...

*prerequisite. typo :D