Monday, November 12, 2007

First Post. Yay

Nope. Nu-mi vine nicio introducere originală in minte. Sunt doar un tip care şi-a făcut şi el blog (pt. George Becali : globăr; pt. Zoso : alt luzer cu blog hostat pe blogspot). Iniţial vroiam propriul meu domeniu , dar o să mă mulţumesc cu ăsta.

Detalii personale: am 17 ani(arăt ca de 15), sunt clasa a 11-a in C.N. Lazăr (yay go lazăr), anime freak (overstatement, nu sunt pasionat de cultura japoneză, şi nici nu scriu pe otaku forums, doar îmi place să mă mai uit din când în când), îmi place pizza cu ton, microwave popcorn, microwave pizza, microwave lasagna(you get the idea). Fav music: metalcore, hardcore, post-hardcore, progressive, some alternative. O să scriu multe post-uri în legătură cu trupele mele preferate( ^_^ ) şi music news în general.

Uh, cred că ajunge, că deja devin neoriginal dacă încep să scriu numai despre mine şi ce-mi place mie.

P.S : VREAU RECLAMĂ!!!!!!!!111##. kthxbye

2 comments:

o oarecare said...

uuu...geo :>
blog?
o sa-l urmaresc indeaproape
:D

o oarecare said...

uite introducere originala
geo:o persoana meditativa si foarte interiorizata,destul de izolata.Nedespartit de Ipod,misterios si totusi simpatic cand incepe sa abereze aiurea :)).
In concluzie,posturile lui or sa fie mai mult decat interesante pentru ca de obicei persoanele mai retrase au sentimente si trairi mult mai intense(probabil pt ca nu le impartasesc prea des) si reusesc sa le si transpuna foarte bine,folosind evident simboluri si metafore.